12/10/2019 Met het BeGood programma! BeInfluence zet zich in om invloedsmarketing in te zetten ten dienste van de vrijwilligerssector. Een ethische & ondersteunende aanpak voor een goed doel.Read NowPERSBERICHT Met het BeGood programma ! BeInfluence zet zich in om invloeds-marketing in te zetten ten dienste van de vrijwilligerssector. Een ethische & ondersteunende aanpak voor een goed doel.Een jaar geleden lanceerde BeInfluence het BeGood programma, dat haar influencers de mogelijkheid biedt om een percentage van hun campagne vergoeding te doneren aan de verenigingen, ngo's en vzw's die partner zijn in de operatie. Zij profiteren er ook van door middel van invloedrijke campagnes ten dienste van de doelen die zij steunen. In deze verbonden wereld waar we allemaal direct geïnformeerd kunnen worden over de grote problemen van de planeet zoals: ecologie, armoede, ziekte, oorlog, geweld,.... In deze vakantieperiode is het meer dan ooit goed om de geest van wederzijdse hulp en solidariteit met de wereld om ons heen in gedachten te houden. In deze context, met de hulp van influencers die, voorbij de cliches, echte woordvoerders zijn, die de macht hebben om een boodschap beter over te brengen aan hun gemeenschap. Het BeGood programma biedt hen de mogelijkheid om volgens hun waarden te handelen. In 2020 wil BeInfluence het BeGood programma intensiveren met de komst van de toepassing ervan in het begin van het jaar. En wie weet, de wereld op hun eigen manier beïnvloeden! Meer informatie - download hieronder het persbericht. ![]()
PERS - MEDIA KIT Foto & video galerij Categorieën: #INFLUENCERS #SOCIALMEDIA #MEDIA #MARKETING .Persbericht NL - BeGood - Version FR ![]()
![]()
Eerdere Beinvloed-persberichten van BeInfluence .Persbericht NL - What zijn de geheimen van BeInfluence? - Version FR .Persbericht NL - Be Chill - Version FR Uw pers contact: Voor alle informatieverzoeken & interviews Persrelaties van het Reclamebureau press@theadagency.be
0 Comments
Your comment will be posted after it is approved.
Leave a Reply. |